Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 29 oktober 2014

Inte så lyckat.

Igår, efter att jag hämtat barnen, så var jag ganska trött. Vem är inte det efter en arbetsdag som avslutas med att man kliver ut i vad som känns som mörka natten...
Så när jag och barnen var och stödköpt lite "nödvändigheter" så köpte jag även två Celcius.

Eftersom jag tyckte att jag behövde lite koffeinenergi så drack jag den ena på vägen hem.
Tanken var ju att jag, efter att maken kommit hem och vi ätit middag, skulle gå och träna.

När maken kom hem så gjorde hans stukade fot så ont så jag tyckte inte att det kändes rätt att han skulle behöva stappla runt mer än nödvändigt och definitivt att han skulle slippa att ta sig upp på övervåningen för barnens läggning. Så jag bestämde mig för att ta träningen som idag istället.

Vad ledde dessa oförutsedda beslut till då?
Jo att jag inte somnade förrän vid 2-tiden!

Jag vände och vred mig i en evighet och sov väldigt lätt resten av natten fram till kl. 5.45 när klockan ringde då jag insåg att jag inte direkt vaknade utan mer "blev uppmärksammad" av klockan att natten var slut.

Så går det när Martina får i sig koffein för sent på dagen utan att kunna träna ut det ur kroppen.

Oh Happy Day.....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig