Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 27 oktober 2014

Dotterns tur att dra ut tänderna.

När jag var liten så ville inte riktigt mina mjölktänderna ramla ut när de nya tänderna ville upp så 4-5 tänder fick dras ut hos tandläkaren så att de nya inte skulle komma snett.

För några veckor sedan hade dottern en lös tand men plötsligt så hade tanden "fastnat" igen och jag började ana vad som väntade.

Så igår sa hon att det kändes underligt bakom den där tanden så jag tittade efter och mycket riktigt. Där hade den nya tanden tittat fram BAKOM den gamla.


Maken ringde därför tandis i morse och de fick en tid redan i dag på eftermiddagen.

Så nu är den envisa tanden ute och i natt ska tandmössen besöka dottern. För det är tydligen så att det är tandmöss som har den stora äran att hämta mjölktänderna nuförtiden.
Tack för den traditionsändringen Bolibompa...



2 kommentarer:

Angelica sa...

Precis, snabba avbrott leder sällan till något bra :'(

Tommytott sa...

Sv: Haha, ja ibland lyckas man verkligen vara en high fashion boy ;)

KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig