Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 14 mars 2014

Härliga bloggare startar härliga företag

En av alla dessa bloggare som jag lärt känna är Sojka.
Jag har alltid haft en känsla av att det är driftig tjej och nu har hon, tillsammans med Emelie, startat ett eventföretag som heter Sojka & Walles Event <-- FB-sida (Instagram: sojkawalles)

Jag kan tänka mig att det kan komma både ett och annat roligt event ur dessa kvinnor så håll ögonen öppna! I början sker det mesta nog nere i sydligare delar av landet eftersom det är där de bor men de är definitivt beredda på att lysa upp andra delar av landet med sina upptåg så misströsta inte om du, som jag, bor alldeles för långt ifrån haha


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig