Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 19 december 2013

Kommer jag ur sängen i morgon?

Hjälp, vad slut jag är i kroppen!!
Efter min förkylning förra veckan så känns kroppen inte riktigt hundra än men en träningstimme med min PT tackar jag inte nej till i första taget så jag begav mig självklart till gymmet ikväll som bokat.

Uppvärmningen gick suveränt, vi började prata lite mot slutet av uppvärmningen vilket gjorde att jag till och med glömde hålla koll på tiden och råkade köra lite längre än tänkt men extra uppvärmning är ju inget som skadar så...

Sedan körde hon järnet med mig. Kan man lugnt säga! En massa nya ryggövningar varav en där jag skulle dra mig upp i smithen vilket jag klarade alla repetitioner av, med nöd och näppe.

Att vi sedan avslutade passet med 5 st. minutlånga intervaller på roddmaskinen, i ganska högt tempo....Ja, jag kan lova att svetten lackade och jag hade lagom svårt att ta mig ur maskinen efteråt till och med.

Nu känns kroppen härligt slut och jag undrar om jag kommer komma upp ur sängen i morgon?!


1 kommentarer:

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Härligt med träning!
Hoppas du får en skön fredag och en lång skön ledighet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig