Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 2 januari 2014

Mycket att se fram emot!

Så, ett nytt år och en hel del att redan se fram emot! (Och annat som jag fasar lite för men det får bli ett annat inlägg....)

Under årets första dag bokade jag in mig på Blogger Boot Camp!
Jag hörde rykten om det när förra årets evenemang ägde rum men då hade jag ju precis satt min fot på ett gym igen för första gången sen gymnasiet, i princip, så det var liksom ingenting som lockade mig ens en aning. (Sen tog ju faktiskt platserna slut inom 24 timmar från att de öppnade bokningen förra året).

På nyårsafton såg jag ett tweet om 2014´s boot camp och en tanke väcktes i mig.
När Alfva sedan twittrade om det igen och även bokade in sig i förtursomgången (för de som var med förra året) så bestämde jag mig!

Så fort vanliga bokningen öppnade igår så kastade jag mig över schemat, bestämde vilja pass som jag ville vara med på och bokade in mig.
Det blev en spännande, bra blandning med varannat pass på föreläsning så att jag inte tar ut mig alldeles. Vilket det förmodligen kommer kännas som om jag gjort iallafall när jag vaknar på söndag morgon haha.

Passen som jag har valt:
Reggaeton
Träna smartare, inte hårdare
Walking bad (träningsvärksgaranti)
Lunch
KettleWorX
Specificitet, syfte och träning för att nå ett visst mål
Flow & Grace

En riktig HELDAG med massa svett, skratt och krampande muskler, det är jag övertygad om.
Kan det bli mars nu tack!


5 kommentarer:

esterii sa...

Kikar in som ny, lämnar ett spår, hoppas du vill göra detsamma.. Gott Nytt År!

Linda w L2K sa...

Wow vad spännande! En annan sitter hemma och får lite prestationsångest av alla träningshurtiga typer i omgivningen. ;-)

Annah sa...

DÅ har vi några pass gemensamt! Roligt!

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Jag tänkte också gå, men vi har Minior den helgen så det gick inte. Nästa gång kanske :-)

Marie-Louise sa...

Åh det där skulle jag vilja gå på men såg att man måste betala direkt vid anmälan :( tyvärr går inte det nu direkt efter jul och nyår. Kram vännen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig