Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 22 augusti 2013

Märkliga fötter.

Jag har märkt något på sista tiden som jag finner märkligt. Tänkte höra med er om ni har det som jag eller tvärtom.

Man hör ju om fötter som är svullna på kvällen eller hur? Mina har senaste året (det är då jag märkt det iallafall) varit svullna på morgonen och sedan blivit mindre och mindre (svullna) under dagens gång istället.
Såpass så att om jag köper ett par skor, som sitter perfekt, på kvällen på väg hem från jobbet så är det knappt att jag får i fötterna i dem på morgonen.
Skulle jag få för mig att åka en lördagsmorgon för att köpa skor så kommer de börja glappa vart efter dagen går.

Ska jag nu behöva gå hemifrån på morgonen med "förmiddagsskorna" på och bära med mig ett annat par "kvällsköpta" skor för eftermiddagen och kvällen?!

Ja, något av ett i-landsproblem. Jag vet!
Nåja, snart är det vinter och kängorna åker på. Då blir det lättare..... Då behöver jag bara bära med mig ett par tjockare strumpor att byta till....





4 kommentarer:

Herr Dunderbar sa...

Hejsan hej på dig!!
Roligt att du kommenterade i min blogg, annars hade jag ju inte fått se bilden på dina fötter :P

Låter lite jobbigt det där med dina fötter, men det är inte så att du hissar upp huvudet eller så på natten...då kanske allt blod och vätska samlas i fötterna under natten...

Hoppas det går bra med dina fötter....ha ha ha, billig, men rätt så rolig humor... :P

Ha det bra och sköt om dig!!

Mammatill3 sa...

Trodde nästan det var ngt "fel" på mig ;-) har nämligen oxå samma "problem". Lite orolig för skorna som ska bäras på lördag :-/
Har funderat på vad det beror på,men inte kommit fram till ngt klokt och vettigt

Veiken sa...

Jag har inte en susning - mina fötter gör inte på samma sätt! Dom svullnar på kvällen....

Lisa i byn sa...

Hej!
Jobbigt det där med fötterna.
Och lustigt att det är omvänt!
Ha en fortsatt trevlig kväll! Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig