Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 22 augusti 2013

Det var jag visst inte värd...

Dottern pratar om filmen "Dumma mig" och undrar om vi har "Dumma mig 2" hemma. Jag förklarar då att den fortfarande går på bio men att vi kanske skulle ta och se den någon helg. Jag skyndar mig att tillägga att det inte går denna helg eftersom jag då skall vara bortrest.

Att jag skall vara borta över helgen har jag nämnt tidigare, så att de ska "vänja sig vid tanken" men dottern frågade ändå vad jag ska göra. Konversationen som följde lät:

Jag: Jag ska resa bort med en massa andra mammor och umgås, ha kul och få roliga presenter. Det är jag väl värd eller hur? 
 Hon: Nej det tycker jag inte!
 Jag: Är jag inte värd att få ha lite kul?!  
 Hon: Jag är mer värd!

Hon har så rätt! Hon är mitt hjärtegull och är värd allt kul och alla presenter i världen men just den här helgen är det mamma som får roa sig med de andra bloggande mammorna på Mammabloggkryssningen! Jippi, så jag längtar!

 

9 kommentarer:

Jeanette sa...

Haha...barn har verkligen svar på allt.

Fröken M sa...

haha... Viggo hade förmodligen sagt något liknande.
MEN joooo !! Klart du är värd en helg med lite skoj !
Själv ska jag iväg på bloggäventyr den 20 sept i huvudstaden :)
Det ser jag fram emot !

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Å mina "små" ungar bara suckar och himla med ögonen :-)

Desirée Larsen sa...

Hihi, de är roliga de små =)

Kul med mammabloggkryssningen, hoppas du får det toppen! Kommer du även på Fab Mamas i gbg i sept?

Anonym sa...

De är roliga de små! Misstänker att Emma skulle säga något liknande ;) klart du är värd att åka kryssning och ha en superhelg!

Cissi
Http://nastanperfekt.blogg.se

Desirée Larsen sa...

Kul, då ses vi på Fab Mamas =)

Kashaya sa...

Hoppas du hade trevligt på mammabloggkryssningen.=)

Trillingnöten sa...

Hahahah! Hoppas det blev bra i alla fall :)

Anonym sa...

Haha. Min son är sur för att han inte får följa med på fest när jag åker till fab mamas. Stackars påg ;) men vi mammor är värda lite kul vi med så klart. Hoppas du hade skoj på kryssningen.
/ mija leogroda.blogg.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig