Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 18 juli 2013

Vad gör man sent på kvällen?

Jo här i stugan tar man sonen i handen och beger sig mot sopstationen en bit bort. Sonen bär kartongen med alla mjölkkartongerna i för de var ju hans (som han själv uttryckte sig). Hans storebror var nog en stor konsument av mjölken han med förstås.

På vägen tillbaka till stugan drog han iväg. Fram och tillbaka över vägen och pratade om fåren som inte syntes och hjortarna som vi såg. Han visade mig brandsläckaren som sitter uppe i trädet vid en stuga och ville lukta på blommorna som jag tycker luktar gott.

Jag funderade en stund på om jag skulle ta med honom ut på en längre promenad men det var trots allt sent och träskorna är inte alltid de bästa promenadskorna om man säger så.



1 kommentarer:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Du får packa matsäck och ta en riktigt upptäcksdag med honom :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig