Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 17 september 2011

Men hallå, vart tog du vägen?

Morgonen försvann!
Jag förstår inte riktigt vad som hände eller vad vi gjorde för att få den att gå men den började redan kl. 6 det vet jag bestämt.

Åh vad segt att vi vaknar sååå tidigt när det är helg och allt. Inget öppet, ingen vaken.
Så gick mina tankegångar när jag segade mig upp i kölvattnet efter min son och dotter som ville upp på en gång när de märkte att jag var vaken de väckt mig.
Frukost, pyssel, lite tv, lite leka i tält, leka i rum, lite mellis, titta på mamma som försökte pigga på sig i badrummet....
Plötsligt frågar dottern om vi inte ska gå ut idag och jag slänger ett öga på klockan.
Precis över 11!

Idag är det Kulturhuset som gäller så det är dags att bege sig mot city så vi hinner in och kan äta lunch innan vi gör "Rum för barn" osäkert.

1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Ja när man får så tidiga lördagsmorgnar så är det ganska skönt när de går fort ;) Men lite lek och bus med barnen kan ju få en hel dag att gå. Jag minns att vi (jag och mina döttrar) ibland lekte hela dagarna och hade pyjamas på oss fortfarande när maken kom hem efter jobbet :) detta minns min tjejer med stora leenden.
Hoppas ni får en fin och trevlig lördag. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig