Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 16 september 2011

Jag blir lika konfunderad varje gång!

Det är så underligt.
Av en slump eller på rekommendation brukar jag hamna på Fredrik Backmans blogg ungefär var tredje månad sisådär.
Varje gång slutar det med att jag läser det senaste inlägget alternativt det rekommenderade inlägget och sen fastnar jag. Som idag när jag sitter och läser och läser och läser. Fnissar för mig själv, skrattar högt och varje gång väljer att inte kommentera eftersom det alltid redan är en enorm massa kommentarer skrivna och jag känner att mina tankar antagligen bara kommer bli en upprepning av redan skrivna kommentarer.

I kväll slog det mig. Varför har jag inte lagt till denna blogg på min Bloglovin-lista så jag får mig ett skratt eller fniss (och ibland även en allvarlig tankeställare) så fort han uppdaterat med ett nytt inlägg?!
Sedan insåg jag att om jag gör det, lägger till honom alltså, så kommer jag sakna de här tillfällena när jag ramlar in hos honom och får läsa måånga inlägg på en gång.
Längre nöje så att säga.

Så ni som läser honom en aning mer frekvent än mig. Fortsätt rekommendera lite då och då.
Jag själv rekommenderar er att gå in och ta en titt om ni inte läst hans pappa/sport/livs-blogg tidigare. Ni kommer inte ångra er tror jag!

1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Går han att lägga till på BL? Ramlar också in där, då gubben rekommenderar ;-) Han är helt underbar. Fnissar fortfarande åt "Arga lappen till en helt annan nivå", hihihi.

Hans kompis N är underbar.

Fast jag har typ 3000 olästa inlägg på BL. Tid är en bristvara numera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig