Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 17 september 2011

Hur ser jag ut nu mamma?

På tunnelbanan sitter dottern och gör grimaser och ser fundersam ut. Plötsligt frågar hon hur hennes haka ser ut när hon gör en speciell grimas.

När jag försöker förklara att den ser plattare och knögligare ut så ser hon väldigt undrande ut och utbrister sedan: "Ta kort mamma, så jag kan se på fotot!"
Vilket jag tycker var en klok tanke så jag gör som hon ber.

När hon sedan studerat de två fotona, normalläge och grimas, så säger hon bara: "Knasigt!"
Sedan var det inte mer med det.







-Posted on the go

2 kommentarer:

nathalie sa...

Haha ja, det är lite sent nu, allt är ju slut! haha :o

Fru N. sa...

Underbara kommentarer man får höra :o).

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig