Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 6 augusti 2011

Vad har jag nu blivit insyltad i?

Ett litet IKEA-besök strax innan stängning igår gjorde mig 2 syltburkar rikare.
Plötsligt inser jag att jag antingen kommer att börja göra sylt då och då eller så kommer de stå här hemma och påminna mig om hur god sylten jag gjorde var och ge mig dåligt samvete för att jag inte tar mig tiden igen.

För det tog ju faktiskt ingen tid alls egentligen. Att rensa bären lite var väl det som tog tid och om man köper bär istället så behövs det ju bara sköljas och inte rensas.

Gissa vad jag hade på smörgåsarna till frukost?

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig