Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 6 augusti 2011

Men jag skulle ju....

Planen var att gå iväg med ena barnet för att se Prideparaden idag.
Klockan 13 skulle det börja och jag skulle lägga sonen för hans dagsvila och sedan göra mig i ordning....

Det där med att "bara se klart ett program" i ett mörkt rum med en sovande son är inte att rekommendera när man har något att göra.
Jag somnade.

Vaknade 1,5 timme senare med sonen och insåg att det nu var för sent att göra sig i ordning, komma iväg, äta lunch med dottern och sedan se paraden.
SUCK!

Tur att den går nästa år också.
Kanske kan jag och Skrotmamman då göra slag i saken och gå med en banderoll med de ord hon myntade och som jag skrev om för några dagar sedan.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig