Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 3 december 2010

Inte en lugn stund

Nämen vad är det som har hänt sista dagen egentligen...
Sonen har blivit lite mer rörlig för var dag och nu, ja det går inte att lämna honom på golvet en sekund.
Att vara still är inte riktigt hans stil just nu kan man säga.

Hasa, rulla, knöla och så får mamma komma och dra ut mig under något bord, eller stol eller hämta mig i andra änden av rummet.

3 kommentarer:

Maria sa...

Haha! Sötis!

♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥ sa...

Näää men, nu glömde jag fråga om det var därför radiojoden var i tablettform. Men det låter som en rimlig förklaring :)

Ha en underbar fredagkväll :)

Fru N. sa...

Jaaa, vissa stunder längtar man till barnen blir lite äldre (...för att i nästa stund vilja backa tiden...).

Vi kör ju spännband runt köksbordet och har ställt undan alla andra stolar i övriga rum. Så nu tar lillgrabben docksängen eller spisen och kör ut till köket. Så kommer han ändå upp på köksbänken!! Jag blir galen snart :o).

Trevlig helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig