Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 3 december 2010

Goder morgon

Denna morgon blev ganska bra även om den som vanligt är alldeles för tidig med alldeles för lite sömn bakom sig...
Sonen har fått för sig att tiden mellan 4 och 5 (ungefär) är en bra tid att vara vaken, glad, pratsam och väldigt uppmärksamhetskrävande, suck! Sen när man själv har vaknat till lagom så somnar han tvärt om och så sitter man där....

Dottern brukar få välja lite själv vad hon vill äta och idag när jag försökte stjäla till mig en liten stund att dra mig i sängen så valde hon yoghurt med flingor.
Och inte någon vanlig yoghurt från arla eller så utan Lindahls turkiska yoghurt.
Undrar om hon sett reklamen som gått på tv nyligen...

Maken åt inte upp sonen till frukost utan hans vanliga frukost är den där ensamma koppen te.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag doktorerar inom medicin, fetma och diabetes!

Linda sa...

Åh vilket tur att han inte åt sonen ;)

Här har det var slapp och inget alls idag. Jag skulle städa och har kommit en bit i alla fall. Nästan all tvätt är borta från bordet så jag ser mitt köksbord nu *S* Inte illa det inte!

Hoppas ni får en skön fredag nu!

Melinda sa...

Hahaha joo, det brukar ju bli så ibland ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig