Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 29 mars 2014

Tips på en underbar deospray.

I senaste Glossyboxen fick vi äran att prova på en deospray från Panos Emporios Goldflower-serie som är enkel att applicera och doftar UNDERBART!
Både jag, maken och sonen tyckte direkt om den blommiga, friska doften som spred sig runt mig när jag först testade den.

Jag är inte så lättflörtad när det gäller dofter men detta är verkligen en doft som passade mig, till vardags som till fest.

Den finns inte i handeln än men när den gör det så är chansen mycket stor att jag kommer fortsätta använda den! Håll utkik!

Man får verkligen så mycket spännande att prova genom Glossybox, try it you´ll like it!

Foto: Jag
Kommer kosta 149:- för 50 ml

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig