Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 29 mars 2014

Nytt "hjälpmedel" på gymmet.

När jag klev in på gymmet igår så såg jag direkt att den nya maskinen för chin dips hade kommit.

Jag blev så nyfiken då jag aldrig använt en sådan förut men jag hejdade mig iallafall så att jag först körde 20 minuter på crosstrainer (ökade motståndet idag och det gick hur bra som helst).

När jag klev av den så upptäckte jag att personen som gick ut från gymmet, någon stund innan, lämnade mig alldeles ensam.
Hela gymmet för mig själv! Härligt att komma iväg för att träna fredagkvällar ibland då ingen annan verkar vilja träna.

Nu kunde jag ge mig i kast med den nya maskinen utan att vara nervös för att "göra fel".
Jag vet ju hur den fungerar då jag undersökt saken och tittat på en del youtube-klipp redan när jag fick veta att maskinen var på väg men ändå skönt att få prova sig fram i lugn och ro.

Den var jätte"kul"!
Lite för rolig att träna med tror jag för jag ha rejält träningsvärk i musklerna jag använde om man säger så. Körde lite fler repetitioner än jag tänkte...





0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig