Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 4 mars 2014

Idag ska jag äta gott!

På lunchen så blir jag bjuden på bland annat Gula Pippin-kyckling och på jobbet så bjuds alla på Semla vid eftermiddagsfikat.

Det blir mycket gott att stoppa i magen idag!

Vi är ca 250 som jobbar på min arbetsplats så det är en syn när man kommer ner till fikan och alla semlor står där. (Det är förmodligen inte 250 eftersom alla inte är på plats hela tiden men ändå...)
För att inte tala om att det är ganska kul att se alla doktorander/forskare, från andra länder än Sverige, när de testar dessa bakverk för första gången!

Eftersom jag känner mig lite halvrisig så är jag glad att det ännu inte brytit ut så att jag kan njuta av denna dag först.
Halsen kliar och känns obehaglig och snuvan ruvar i mina bihålor....



1 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Alltså försöker föreställa mig hur 250 semlor ser ut haha

Hoppas du känner dig lite bättre idag??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig