Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 2 december 2013

Vad tiden går fort!

På helgerna hinner jag inte riktigt med bloggen känner jag. Ingenting jag har direkt ångest över för jag gillar att umgås med familjen medan vi alla är hemma men det innebär ju att man glömmer bort en del saker som man skulle vilja skriva om.
Det är ju inte alltid så jätteintressant att i efterhand läsa en lång redogörelse för "allt man gjort i helgen".

Därför ska jag fatta mig kort.

Fredag kväll tog jag emot beställda matvaror från ett för ändamålet anpassat företag och förundrades över hur smidigt det var att beställa vi nätet och få hemlevererat, speciellt sådana där tunga och skrymmande saker som mjöl och toapapper...

Vi tog det fasligt lugnt på lördagen.

På söndagen tog vi det ytterligare lugnt, sedan tränade jag och så gick vi iväg hela familjen för att köpa fryst pizza. Vi höll på att blåsa bort både på ditvägen och hemvägen och sonens halva glass blåste i backen. (ja, de ville ha glass, det fick de och ingen klagade på att det var för kallt att äta glass på vägen hem...)

Däremellan någonstans hann jag få ut ett tävlingsinlägg också. Så gå in till tävlingen <--- LÄNK och tävla om ett julpaket från Stadens Hjältar du med!

Sådärja, det var min helg. Vad sysslade du med?




1 kommentarer:

Lilith sa...

Jag älskar att man kan beställa matvaror på nätet. Jag storhandlar alltid via nätet, mycket smidigt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig