Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 10 oktober 2013

Jag känner mig utvald!

Är det inte lite typiskt så säg, att jag fått den här nervskadan nu och i samma veva får veta att jag är uttagen, av de som anmält intresse på gymmet, till att få 5 stycken PT-tillfällen för att få igång min träning.

PT:n från Puls & Träning (som mitt gym heter) ska kontakta mig i dag eller fredag och så beslutar vi när/hur osv. Förhoppningsvis har smärtan i armen gett med sig innan första PT-tillfället och ja, domningarna de får jag väl jobba runt på något vis....

Jag hoppas verkligen på att få ordentlig skjuts, att få ordning på träningen och att det blir rätt träning just för mig! Det är ju lite det en PT är till för.



1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Yeay!!! Vilken vinst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig