Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 9 oktober 2013

Inte så kul gårdag...

Morgonen började med att jag och sonen kämpade mot varandra - den stora kampen om strumpor/inte strumpor....
Det hela slutade med att han sparkade omkring sig och träffade min ena arm. Visst gjorde det ont men jag gav inte upp för det så till slut var alla klara (med makens hjälp) och sedan begav vi oss till förskola och arbete.

Väl på jobbet tog jag två alvedon då underarmen värkte så men när jag något senare satt och fikade med mina kollegor och jag märkte att tre av handens fingrar domnade bort så blev jag lite skraj.
Jag meddelade en chef att jag tänkte åka och sätta mig på akuten (som inte ligger långt ifrån jobbet) och så gjorde jag det.

Som tur var så gick allt relativt snabbt då det var "lugnt" på akuten så jag undersöktes av en ortoped och röntgades. Det konstaterades sedan att jag inte hade någon skada på skelettet i armen men att jag fått en nervskada som orsakat domningarna. Smärtan skulle gå över på ett par dagar men domningarna kunde sitt kvar i flera veckor...

Kul. NOT!

Minns ni när jag fick hjärnskakning av dotterns nattliga äventyr för nästan ett år sedan? Det kan ni läsa om HÄR och HÄR.
Min svägerska konstaterade då att jag borde ha hjälm på mig när dottern sover bredvid mig. Nu har hon konstaterat att hon tänker köpa mig en rustning i julklapp....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig