Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 2 september 2013

Varmt mammahjärta!

Mitt i pannkaksstekningen så ringer det på dörren. Utanför står sonens namne med storasyster och frågar om sonen får komma ut och leka.
Det är första gången som någon ringt på och frågat specifikt efter honom och han blev verkliges hjärtans glad.

Jag trodde väl aldrig att han faktiskt skulle sätta sig och äta pannkakor först innan han gick ut men EN fick han iallafall i sig innan det bar iväg ut med en faslig fart.

På med hjälm och upp på cykeln med glada tillrop från sin kamrat och nu cyklas det snabbt, snabbt hit och dit och genom vattenpölarna så det stänker omkring dem. Men jag tänker inte säga någonting om blöta kläder eller lugnare tempo.

När han har kul med en kompis som frågat efter just honom, vem är då jag att lägga sorti på en 3-årings lycka?




2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

åh vad underbart <3 sånt värmer ett mammahjärta <3 Kram

Tjejmorsan sa...

Jaaaa det är helt underbart och visst har man rätt att bli varm i sitt mammahjärta :)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig