Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 3 september 2013

Snygg vinst!

Under Mammabloggkryssningen så skedde en stor vinstutdelning för alla dem som tävlat i de tävlingar som Mgroup hade på sin Facebooksida. Alla som hade tävlat vann någonting av det de tävlat om!

Jag vann 2 stycken jättefina bordsunderlägg från Carolina Gynnings webshop med hennes egendesignade konstverk, smycken osv. Det var kul att jag fick 2 stycken för nu har jag en hemma som jag använder som mitt alldeles egna underlägg (men dottern är avundsjuk för hon tyckte den var "såååå fin") och ett som jag tog med till jobbet och satte upp som "konstverk".

Man skulle helt klart kunna rama in den och sätta upp som en vanlig tavla, så fin tycker jag att den är!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig