Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 11 september 2013

Ja, vad var det i paketet då?

Tänk att ni är lika nyfikna som mig!

Mitt inlägg om "Skillnad mellan min man och mig" innehöll ju ingen information om vad som faktiskt var i paketet.
Så det tänkte jag avslöja nu!

I år tänkte jag vara ute i lite godare tid och fixa barnens vinterkläder redan nu.
Dotterns overall gick till exempel sönder i slutet av vintern förra året så den kan inte sonen ärva.
Det jag började köpa hem var två fleeceset från Strössel eftersom jag åg ett bra erbjudande hos dem.
Dessa fick jag alltså hem häromdagen och de är jättefina i färgerna och mjuka. Hoppas de är lika varma också.

Det var alltså ett rött och ett grönt set som fanns i paketet.
 
 

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig