Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 10 augusti 2013

Hemgjort, nej dagisgjort!

Sonen hade gjort äppelmos på dagis. En dag får han syn på den lilla burken (större barnmatsburk) i kylen och vill absolut ha.

Han smakar lite på en sked och lyser upp. "Jättegott!!"

När dottern får smaka så berömmer hon sin lillebror med att det var den godaste äppelmos hon någonsin smakat.
Sedan slevades allt upp i två små skålar och så smaskade de i sig det.

Jag: Vad använde ni för äpplen? Vad var det för färg?
Sonen: .......(långt eftertanke) hmmmm..... Äppelfärg!


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig