Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 16 maj 2013

Loppis Blogbag!

Som jag har väntat på denna Blogbag från Loppi och i tisdags kväll hittade jag äntligen avin i brevlådan och jag hann i sista sekunden att hämta ut paketet innan postutlämningen stängde.
Det var spännande att öppna och gå igenom innehållet!

Blogbagen innehöll:
  • MILDA receptbok och receptapp för säsongens bästa bakning. Jag hittade direkt ett recept som jag tänkte baka till dagens kakbuffébord på förskolans dag men när barnen väl lagt sig igårkväll så upptäckte jag att jag glömt mildan som jag skulle köpa när vi var i affären direkt efter dagis (allt annat fick jag med mig) så jag får göra ett nytt försök att handla och baka i kväll.

  • BARNÄNGEN ny duschserie Shower + Lotion - perfekt för dig som har ont om tid eller ofta glömmer bort att smörja in dig efter duschen. Använde den igår kväll när jag badade och den var mjuk och skön att använda och man luktade mums efteråt.

  • ARLA Apetina® Creamy Block - mjuk variant av ost perfekt för sommarlivet och som ingrediens i sallader, såser och röror. Supergod! Jag gjorde en liten tomat-, rödlök- och fetaostsallad men bytte ut den vanliga fetan mot detta "Creamy Block" istället och gillade det verkligen.

  • COOP perfekta grillsåser inför sommaren. COOP BBQ Hickory och COOP BBQ Chipotle.
  • Tyvärr innehöll dessa såser alldeles för mycket socker. När vatten och socker är de största ingredienserna i en sås känns det inte helt fräscht. Såserna smakade också alldeles för sött tyckte jag och maken så tyvärr kommer vi inte prova dem igen.

  • NICKE NYFIKEN-kit från STENA LINE - underhållning för alla sommarens resor. Sonen blev förtjust i detta men det blir nog dottern som pysslar mest eftersom det var mer på hennes nivå. De får nog hjälpas åt helt enkelt.


  • 
    Makens mat som han provade såserna med.

    Andra bloggare som också recenserar denna Blogbag är bland andra:
    Marie-Louise, Linda, Emma, Familjen Korb

    0 kommentarer:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Du vet att du bara måste...

    twitter rrs

    Leta i den här bloggen

    Knuff

    Dessa följer mig