Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 22 april 2013

Det började med gäspningar...

Kom nyss från gymmet. Ett sent pass men det var väldigt skönt att komma iväg ändå.
Jag skrattade nästan åt mig själv i början när jag direkt efter uppvärmningen på cykeln började gäspa i vilopauserna mellan repetitionerna i "magmaskinen".
Jag hoppas att det inte var någon som såg!

Det där vände dock plötsligt och jag kände mig väldigt pigg istället och hade massor av energi tyckte jag....tills jag en timme senare stapplade ut från gymmet på darriga, svidiga ben.

Tror jag sover sött i natt.

1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

precis så där kan jag också känna ibland - mitt i passet blir jag bara väldigt trött och är nära att lägga av men håller jag ut lite så brukar det vända. Du är jätteduktig som verkligen kommer iväg :) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig