Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 5 december 2012

Snart ännu ett nytt dagis.

Så var det äntligen dags för sista veckan på den förskola som barnen började på när vi flyttade till andra sidan stan i höstas.

Nästa vecka är det dags för inskolningsvecka igen (tack och lov för föräldrapenningdagar) och jag ser fram emot detta.

Igår fick dottern ett fint kort i brevlådan, som var från en fröken på hennes nya avdelning, med ett välkomnande till nya förskolan!
Hon blev så otroligt glad över det kortet så hon tog med sig det till nuvarande förskolan för att visa upp det. Lite kul var det faktiskt att hon visade det för förskolans föreståndare/rektor...
Kanske fick hon en idé om hur man kan göra för att få barn att känna sig välkomna...?





0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig