Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 7 december 2012

Oups!

Vet inte vad som hände för jag minns att jag satte på väckarklockan igår men den ringde inte utan jag vaknade av mig själv 40 minuter efter vanliga väckningstiden.

Hur jag iallafall kan sitta här på bussen endast 10 minuter senare än vanligt kan jag bara tacka barnen för.
Exemplariskt uppförande och påklädning utan strul!

Jag hann till och med sminka mig även om håret skulle ha behövt en tvätt också. Knepig prioritering kanske men men...

Tänka sig att jag också hann gå hem från dagis igen, för att hämta hjälmarna och en tröja som vi glömde och så tillbaka till dagis igen.

Ibland har man bara flyt helt enkelt.


- On the go.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Härligt när det flyter! Men så är det ju fredag också! Ha en trevlig dag, den kan ju bara bli bra med den början! :)

Tommy sa...

Härligt när det flyter på!

Själv försökar jag ta mig upp vid 7 tiden varje dag , förutom de dagarna jag jobbar morgnpass och när jag är ledig när sambon är hemma, då myser vi lite extra.

I dag var både jag och hundarna trötta som fasiken, jag hörde inte larmet och hundarna väckte mig vid 9 tiden.

Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig