Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 19 september 2012

Jag vet att jag är fånig men...

Idag gick jag in till en arbetskamrat och bad om att få vara lite "fånigt kvinnlig" och be om hjälp med en sak.
Självklart fick jag det sa han och undrade vad jag ville ha hjälp med....



Det var spindeln, på bilden, som jag ville skulle "försvinna".
Jag kan lätt trampa till på mindre spindlar och ohyra men den här var så stor så jag inte ens ville gå i närheten av den.

Den ena arbetskamraten tog kort på den och förespråkade nedspolning medans den andra istället letade reda på en behållare, fångade spindeln och släppte ut den en våning upp, utomhus alltså.

Undrar jag vem som släppt in den, för inte hade den väl ett eget passerkort?!

Huvudsaken är att jag inte behöver känna oro över att plötsligt ha den krypande uppför mitt ben när jag sitter i godan ro vid mitt skrivbord. Usch, spindlar borde förbjudas!

1 kommentarer:

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Åhhhh Gud jag hade dött på kuppen!! Är livrädd för dessa stora äckel :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig