Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 12 maj 2012

Det är nästan så man kan skratta åt det.

Hur tänkte ägaren till den här bilen nu?
Nu kunde vi skratta åt det men om vi inte fått någon familjeplats till vår bil, som faktiskt hade hela familjen i, så hade det kanske inte varit lika roligt.





Jodå, maken tittade faktiskt efter och det fanns ingen barnstol i den. Jaja, det KAN ju faktiskt ha varit en väldigt liten familj med ett barn som inte längre behövde någon extra anordning för att åka bil, men jag tror ni ser det komiska i det hela ändå?

3 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Om man har ett så pass stort barn så barnet ej behöver bilstol så behöver man nog ingen familjeplats. Det där är lite som att ta en handikappruta - det görs främst för att det är närmare in till affären liksom :( Och kanske lättare att parkera ;) Kram

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Hahahahahahahahaa :) Vi handlar ju ofta på ICA Maxi i Häggvik och där står det mest (ja faktiskt) äldre herrar på familjeparkeringen :) De drömmer sig väl tillbaka till tiden när de hade barn och det INTE fanns familjeparkeringar ;) Eller oxå vill de bara ha nära till ingången/utgången... vad vet väl jag ;)

Kram

we will never walk alone sa...

Hahahha det är ungefär detsamma som när jag hittade en lastbil och det stod byggfirmans namn på familjeparkeringen :) Nice try!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig