Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 5 februari 2012

Nu har jag lagt ca 550 minuter på det här.

Jag vill rekommendera de 3 (eller 6 st hur man nu ser det) Arne Dahl-filmerna som jag sett.
Jag var lite nyfiken och valde att börja se den första, Mafioso, lite spontant. Innan jag insåg hur lång den faktiskt var (de har ju satt ihop 2 filmer i en så att säga), ca 177 minuter!
Men den var bra och jag fick faktiskt en liten längtan efter nästa film, Ont blod, så den såg jag vid första bästa lämpliga tillfälle.

Efter den filmen så ville jag hemskt gärna se den tredje också eftersom den andra var bättre än den första.
Nu efter att ha sett den tredje, Upp till toppen av berget, och avslutat den med ett stort leende på läpparna så längtar jag efter de kommande filmerna.
Kan de lyckas få den fjärde att bli ännu bättre. De har ju redan blivit bättre och bättre för varje film.

Jag missade de som visades på SVT så alla andra kanske redan har sett dem?

1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Dom visade den första i två delar i julas. Resten ska visas i höst! Jag kommer nog se klart dom innan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig