Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 22 november 2011

Japp, man kunde bli ännu gladare!

Folk började gratulera mig på Facebook och jag funderade på om det var matkassen de menade men inget av grattishälsningarna var via inlägget om den vinsten och ingen skrev något om det så jag kände att jag behövde höra mig för lite.

Det visade sig att jag egentligen bara hade behövt öppna min mail och gå igenom den.
Jag hade nämligen fått ett mail från Inreda.com med hälsningar, information och liknande till oss som träffade dem på lördagens We R Family-event.
Där stod också:
Nu har vi dragit en vinnare på presentkortet bland alla ni som lämnade in. Vi gjorde det klassiska, la alla insamlade lappar i ett brev och drog en lapp. Tadaaa trumvirvlar och fanfarer. Vinnaren blev: Martina med bloggen ”Och så gick ytterligare en dag”. http://ytterligare.blogspot.com. Vi skickar över presentkortet på 2.000 kr till dig idag! Stort grattis till dig!
Förstår ni lyckan!?!

Kika gärna in hos Inreda.com, de har massor, allt och lite till! De har även en blogg.

Så, nu ska jag tralla vidare på mitt lilla rosa moln.....

4 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Men grattis igen :) Till dig kommer tomten tidigt i år :)

Fröken M sa...

Men guuud va kul !! STORT grattis till riktiga toppen vinster såhär innan jul :) Kram

Sofie sa...

Sååååååå stort grattis till dig.
Lagom avis är jag väl, men du förtjänar det :)


Kraaaaaaaaaaam

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Såååå härligt :) Stort grattis :)

Min dotter vann bugaboo skötväskan i vitt läder :) Hon var oxå riktigt glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig