Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 7 september 2011

Total LadyDahmer Rip Off....

Hittade precis detta hos LadyDahmer. Hon skriver att hon gråter varje gång hon ser den och jag tänkte först "Men vaddå gråter, man ler ju sååå stort", tills det andra lejonet kommer in i bild.... Då kom mina tårar också.
Väl värd att se. Väl värda ord att tänka på i slutet!





Ladyn har för övrigt precis börjat blogga hos "Allt för föräldrar" och jag är glad att hennes blogg ändå ser ut som "den ska". Lite reklam i ena sidan javisst, men vaddå, lite cash för hennes tankar är hon väl värd att få kan jag tycka.

3 kommentarer:

Linda w L2K - Från botten till toppen... sa...

Den är jättefin! Har sett den förut!!! <3

Trillingnöten sa...

OMG! Så fin :) Det var verkligen en härlig start på min torsdag!

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Lady Dahmer passar perfekt in hos oss!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig