Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 14 juli 2011

Vem behöver en PT?

Sonen kör järnet med mig idag.
Drar och sliter för att hålla mig på fötter och i rörelse.
Medans dottern sitter i soffan, ganska nyvaken, och vill att jag ska sitta bredvid henne och "myyysa"...

Vem behöver en Personlig Tränare en morgon som denna?!








.

2 kommentarer:

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! sa...

Hahaha, naaw söt i alla fall!!=)

- Nämen ååh! Vad kul att du kände igen vilka det var innan du såg länken! :D Det tar jag väldigt positivt!

Fnulan sa...

Hahaha ja du, barnen tillåter inte lata föräldrar =) Tur är väl det ;) Så söt man kan var!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig