Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 23 juli 2011

Det är så mycket död just nu.

Norgerelaterade statusar på Facebook byts nu mot annan död.
Sångerskan Amy Winehouse återfanns nu i eftermiddags död i sin lägenhet.

Man ska kanske inte spekulera men med tanke på hennes liv och leverne så känns hennes död inte så mystisk som medierna beskrivit den.

Hon blev 27 år och hamnar därmed i den sorgliga "Club 27" tillsammans med bland andra Jimi Hendrix och Curt Cobain.

Hoppas hon nu fått frid i sin oroliga själ.

-Posted on the go

3 kommentarer:

Fnulan sa...

USCH JA..... mycket död för tillfället, läskigt och hemskt

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Nä, man borde inte spekulera, men ibland känns det som man kan ha fått en föraning om vad det kan vara.....

Annapanna sa...

Ja det är så himla tragiskt!!! Alldeles för tidigt! Men det var ju nästan en tidsfråga!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig