Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 1 juni 2011

Det är alltid trevligt med lite personligt rekord så här på morgonen!

Klockan 22:00 igår fick jag en chock när jag gick in på "susnet" för att se dagens statistik eftersom min make varit inne på bloggen på eftermiddagen och upptäckt något "märkligt".
Det jag såg var: Unika besökare idag 313, Antal sidvisningar idag 942

Say What?!

Luskade vidare och upptäckte att websidan gratisguiden.se har länkat direkt till mig gällande hela Hemglass-kampanjen med tävlingen där man kan vinna presentkort på 200 kronor hos Hemglass.

Det tackar jag för :-)

Jag ser ju även att många som snubblar in den vägen kikar runt lite på övriga bloggen så är det någon av er nyanlända som läser här så är ni hjärtligt välkomna tillbaka och får gärna skriva en kommentar eller så på något inlägg.

Nu på morgonen gick jag in igen för att se vart det landade igår statistikmässigt. Rekord kan jag säga att det är i alla fall.


Utdrag från "susnet" från idag ca kl. 06.00


11 kommentarer:

Nett sa...

Nyanländ och givetvis kommenterar jag.. Alltid kul med rekord :) Ha en fin dag!

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Wow! Vad roligt! Alltid trevligt att känna en "Storbloggerska" IRL ;-) Och få äran med en ÖF-dejt också!

Linda w L2K sa...

Coolt!!! Här känns det mer som att det går åt andra hållet... Jag är visst tråkig numera. ;o)

Nett sa...

Alltid kul när någon lämnar kommentarer, det är ju ett sätt att få bekräftelse på det man har skrivit.

Här hemma är sonen 11 i sommar så än blir det inget sommarjobb för han. Kan tycka att ett sommarlov är en aning långt lov, precis innan lovets slut önskar man bara att vardagen med skolrutiner kommer.

Anonym sa...

men om man lägger upp sin blogg och utlovar gratis glass på fb får man många besökare.

Martina sa...

Haha Anonym. Om du menar att jag publicerar mina inlägg på min personliga FB-sida och på "Bloggisarnas inläggssida" på FB så är det då knappt 200 personer som kan se det. Och jag tror knappast ens en 3:dje del av dessa gick in och läste.
Men I see your point. Gratis ÄR gott.
Kom ihåg att vara med och tävla också så blir det ändå godare :-)

Linda sa...

äh vad det strular när jag ska kommentera =/
jaja den svenska avundsjukan va visst framme där... =)

Gratis ÄR gott- men jag är för lat för att skriva ut kupongen... =/

Karin sa...

Visst är det kul när det rasslar till sådär? :)
Grattis!

Fru P sa...

Nu har du två till http://budgetprinsessan.gblogg.se/ har också länkat till dig!!

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Men avundsjuka? Det är väl jättekul! Ibland kan jag tänka att människor faktiskt blir sura och griniga på konstiga saker. ("grrrr att ni fick åka utomlands", kan de tänka på att det kanske innebar ett års snållevande för att få fram de pengarna?)

När det gäller bloggar och liknande så räcker det ju med att någon "större" länkar, eller att man får en framsida någonstans, då rasslar det ju av bara den! Och underhåller man bloggen, hittar olika sätt att "specialicera sig" så händer det ju ibland (andra) Haha.

Jag tycker iaf att det är kul! Det är din blandning som gör det, tror jag!

LILITH - Sveriges mest menlösa blogg sa...

Såna överraskningar är alltid trevliga. Minns en gång när jag skulle kolla statistiken och låg på tredubbelt så mycket som vanligt, då satte jag nästan morgonkaffet i halsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig