Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 9 maj 2011

Ska vi gå till dagis idag?

Den eviga frågan, varje morgon. Ibland kommer frågan också senare på dagen de dagar vi är hemma.
Oavsett vad svaret är så kan dotterns reaktion vara antingen det ena eller det andra. Man vet liksom aldrig.

Det är verkligen ett myserium med barn. Vad de ska tycka från stund till stund, från dag till dag.

Idag var det bra att det var dagisdag. Men dumt att det inte var leksaksdag...fast den saken är ganska säker...det är alltid dumt att det inte är leksaksdag utom på fredagarna när det de facto är leksaksdag på dagis. (Barnen på hennes avdelning får då ta med sig en leksak hemifrån att visa upp och leka med under dagen.)

Igår tog hela familjen en lång promenad, via lekplatsen, på kvällen när maken kom hem från labbet. Det var riktigt härligt tyckte jag. Att få sällskap under kvällspromenaden och av familjen därtill. Det gav mersmak!

Gårdagens steg:

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig