Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 9 maj 2011

Flashbackserie

Har senaste dagarna, när jag haft en stund över, suttit och tittat på gamla avsnitt av Hem till Gården.
Jaa, jag vet! Inte den coolaste serien att titta på.
Men jag erkänner villigt att jag älskar den. Minns den från när jag var liten och gillade den då med.

Första halvåret jag var hemma med dottern tittade jag på den nästintill varje dag och sen gick det lång tid innan jag började titta igen.
Nuförtiden är det på Tv4Play jag tittar, perfekt när man kan titta på flera av deras korta avsnitt. Utan lika mycket reklam som på tv och när man själv vill.

By the way. Jag hatar tv-kanalernas nya premiumvarianter på sina "Play"-sidor. Morr!

3 kommentarer:

Trillingnöten sa...

hatar också premium! suger. Undrar hur många som egentligen köper den där premium??

Erika Wilhelmsson sa...

Tyvärr har ditt bud blivit överbjudet i Auktionen. Men gå gärna in och lägg ett nytt bud!

http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/05/auktion-valfri-troja.html

Hoppelajnen - Psyco Dad! (Jasons pappa) sa...

hehe! hem till gården är ju grymt! :)

sv: ja precis, mycket dumt gjort! det saknas typ 20-30 meter av det nu.

ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig