Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 9 mars 2011

Ytterligare läkarbesök

Efter magnetröntgen så har inte fått veta något nytt om vad det är men nu är det klart att det inte är EN utan ett flertal "vad det nu är" som ligger där de tidigare sett och "runt om".
Klart som korvspad eller vad tycker ni?

Ska få kallelse för provtagning genom endoskopiskt ultraljud.
(Kul - Not!)
Det ska ske om 1-2 veckor och sen tar det en vecka efter det att få svar.

Så, inte så mycket klokare idag med andra ord utan bara ytterligare väntan och oro även om de säger att de tror minst på att det skulle vara något "farligt"...



via iPhone

1 kommentarer:

Petra sa...

=( skönt att de kontrollerar - men det är hemskt att vänta mellan varven!

Kram på dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig