Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 8 mars 2011

Det är ju heeelt otroligt

Kvinnodagen, pannkaksdagen och FETTISDAGEN!
Det första visste jag om, den andra struntar jag i, men hur sjutton kunde jag missa fettisdagen!?!?!
Jag som älskar semlor och börjar längta efter dem i början av december ungefär.
Jag åt några i januari men har sedan väntat för att kunna njuta på den stora semmeldagen istället..

Till och med ett besök på ett kafé hann jag med idag, en liten andningspaus efter blodprovstagning, men då var det bara en coca-cola som slank ner.
Semlorna missade jag helt!

Hur sjutton gick det här till!?!?!?

1 kommentarer:

Trillingnöten sa...

MEN! Det är nåt fel. Bäst du kollar upp dig hos nån psykolog :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig