Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 21 februari 2011

Nu är det ju alldeles för tidigt och för sent samtidigt.

Sitter och njuter av en inte alltför sen kväll i lugn och ro kan man säga.
Sonen var supertrött en aning för tidigt men eftersom det var dags för mat så fick han en flaska ersättning istället och så somnade han efter lite oroligt gnäll. Funderar på om det är ny tand på G eller om det är förkylningen som är jobbig.

När jag kommer ut till vardagsrummet igen så ser jag att dottern som ville titta på "bompa" har somnat i soffan...
Jaha... det var ju bara att lirka av henne kläderna och bära henne till hennes säng.

18.30 (ca) så sov alltså båda barnen.

Då ser jag att medans jag nattat sonen....så har posten kommit!
Kl. 18.30 på kvällen! Den som kom i ganska vanlig tid till och med när det var som värst med snön!

I morgon blir det fullt ös medvetslös från morgon till kväll.
Lämna dottern på dagis, bege mig till Öppna Förskolan med Skrotmamman och umgås lite med barn och vuxna och sedan efter lunch bär det av in till stan för att möta upp ett gäng tjejer!

En av tjejerna har jag aldrig träffat och det är the one and only Beckahbitch som ska till Stockholm för en fotografering.
Det ska bli hur kul som helst och spännande att träffa henne som jag en gång tyckte illa om enbart baserat på sajten familjeliv.se och nu har en stor respekt för (ja, det vet hon om :-).

Nu ska jag se på något program på datorn tror jag....vaaad ska jag välja?!

3 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Är la gött att dom somnar så tidigt eller är det risk för att dom vaknar runt 4 nu eller? ;)

Sv: Äsch då..inte är det katthår inte ;)

Anonym sa...

Oj låter som en rolig men proppfull dag imorgon!

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Härligt med tidig kväll. Fullt ös medvetslös på ÖF på förmiddagen. Lite lugnare sen, innan tråk-BVC kallade för vår del.

Spännande träff idag, får läsa mer sen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig