Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 7 februari 2011

Här ska inte bäras mer än nödvändigt

Sonen hoppade ju över det där med att öva på kryperiet för några veckor sedan. Detta när han upptäckte att det var mycket roligare att stå upp, klättra och försöka sig på några små steg runt vad det nu må vara han ställt sig upp mot.

För några dagar sedan lossnade det ordentligt och nu kan jag nästan sakna hans frenetiska combat style crawl.
Men så är det ju det här med att man alltid stöter på hinder här i livet. Stora och små.
Med tanke på hur sonen behandlar trösklarna här hemma, funderar jag på om han kan få problem med de något större hindren senare i livet...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig