Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 7 februari 2011
Jag är medlem på Campadre, Skandinaviens första "Private Shopping Club". På Campadre får man unika erbjudanden på eftertraktade varumärken, varje dag.
Mode, heminredning, sport, resor och annat smått och gott - upp till 70 % under ordinarie butikspris.

Just nu har de dessa "Vill ha"....


Luftfuktare i form av bland annat en Anka från Talassio till sonen, superfina påslakanset från KOSTA Linnewäfveri till mig och en zip up hoodie från Wild Mango till dottern.

Jag rekommenderar absolut att du kikar in hos Campadre och blir medlem. Det är gratis att vara medlem och billigt att shoppa :-)

Kommande kampanjer har bland annat märkten som Buppa, Max Collection, Brio, Nanook/Isbjörn of Sweden, Christian Audigier & True Religion Perfumes.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig