Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 6 december 2010

Namngivningstävling i samarbete med "Vagga din spjälsäng"

Ni har tidigare i bloggen kunnat läsa om hur vi provat medar från "Vagga din spjälsäng".
Nu kan jag stolt presentera en tävling i samarbete med dem.

Vaggadinspjalsang.se erbjuder en enkel och lättmonterad med som snabbt förvandlar din gamla eller nya spjälsäng till vagga! Medens undersida är lagom välvd för att spjälsängen ska vagga säkert utan att riskera att välta. Speciella häftkuddar i kardborre medföljer för att fixera meden vid sängbenen – inget skruvande och borrande. Lätta att ta av och på.


Jag tävlar med ett namnförslag hos Martina
En tävling i samarbete med "Vagga din spjälsäng".
Tävla HÄR du med!

Reglerna är enkla!
Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är:

Skriv namn & bloggadress/mailadress samt ditt förslag till namn
på produkten (medarna) i en kommentar till det här inlägget.
Länka till tävlingen i din blogg med bilden & den kursiva texten ovan!

Tävlingen pågår t.o.m. den 30/12.
Företaget väljer ut en vinnare som presenteras här i bloggen på Nyårsafton.
Upplevelsen består av en Live it-box med valfri upplevelse (värde upp till 1000 kr).


31 kommentarer:

Angelica sa...

sv:
jaa det är verkligen hemskt att höra sig själv på film sådär :P
Men får hoppas du vågar dig på att filma någon dag=)

Ha en bra Måndag!

Daniel sa...

hehe skithäftigt vetja!:)))

Anonym sa...

Jag ska inte ha en vagga, jag ska hävda att jorden rör sig tillräckligt ändå...

/joelsunderbara.blogg.se

Skrotmamman skrotar vidare sa...

**** "SOV-I-RO" - såklart! ****

Dessa sov-i-ro-medar har räddat många tröstlösa nätter <3 Klart jag vill vara med och tävla då!
Jag har googlat "sov i ro" och kollat aktuella bilder där, och får enbart upp barnvisan, så skulle tro att namnet funkar!

http://skrotmamman.blogg.se/2010/december/familjen-skrot-sover-i-ro.html

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är inte med och tävlar men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/vagga-din-spjalsang-3012.html

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag skulle gott och kort kalla medarna för "Vaggis" :)

+ Har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/vagga-din-spjalsang-3012.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Linda w L2K sa...

Jag funderar fortfarande lite... Namn kommer... Ordentlig tävlan med. Men jag länkar redan nu iaf....

Spacegirl sa...

Vagga Med

är mitt förslag!
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/vinn-upplevelse.html

Spacegirl_@spray.se

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/12/medar-3012.html Mitt namnförslag är Vaggmedarna Gung Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Laila Gustafsson sa...

Jag är med :)

Namnet: "Spjälsängens vaggande med"

Länken till tävlingen i min blogg:
http://mittlivmedvark.blogg.se/2010/december/tavling-hos-martina.html

Kram Laila

caroline rådahl sa...

Hej

Jag är med och tävlar
har suttit och funderat på ett bra ord för dessa i ett antal dagar nu
och jag tycker att "Lullabies" är det ord som passar dem som handen i handsken

jag länkar här: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-om-en-upplevelse-2.html

nu håller jag tummar och tår för att jag vinsten får

caroline_radahl@hotmail.com

Anonym sa...

Rocka-by-baby

Har tyvärr ingen blogg


Ann-Kristin B
pylonia@home.se

Anonym sa...

Medan du sov
tycker jag är sött!
Perfekt namn till en helt klockren produkt.

Kram Jessica
jessica_hellstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Rund under fötterna

mats.lagerberg@gmail.com

Anonym sa...

Hej hej!
Barn + spjälsäng tänker jag genast på den franska barnvaggvisan, A la claire fontaine.Den är så vacker! Så jag föreslår namnet Claire Fontaine på medarna. Ha det så bra!

emely.drugge@hotmail.com

Stina sa...

JAg är med! Svårt det här ju...

Jag säger "wag-on".

Har tipsat om tävlingen här: http://fladdor.se/?p=1785

Kram Stina

Anonym sa...

Jag är med och tävlar.

Mitt förslag är: Vaggaren.

kristin352@hotmail.com

mariat sa...

"Sova sött" är mitt förslag.

Länkat har jag gjort här:
http://mamatilltva.blogg.se/2010/december/medar-som-forvandlar-spjalsangen-till-en-vagg.html

Anonym sa...

Jag tycker att Vaggisen skulle passa bra.

amanda.b90@hotmail.com

Anonym sa...

Baby-rock

Har tyvärr ingen blogg, men mail. =)

victoria@svenssonutas.se

Anonym sa...

"Ro ro barnet" är vad jag tycker passar som namn. Barnet vaggas till ro av medarna.
hälsn åsa
asajonssonhej@hotmail.com

eliza_beta sa...

SleepySweety
el.
SleepyDreamy
el.
DreamyBaby

håller en tumme!
/eliza_beta
elizabeth_johansson@hotmail.com

bettis sa...

LullaDröm
LullaDreamy

elizabeth.s.johansson@vll.se

Anonym sa...

Mitt namnförslag är: Medan du sov

Ingen blogg men mail:

eleonor.hallbus@telia.com

mvh Eleonor

Anonym sa...

Mitt förslag är: Vyssan lull

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Mitt förslag är: Sound asleep

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Mitt tävlingsbidrag är: Sov medan du kan

Mvh Birgit

svartochlila@hotmail.com

Annas tipsblogg sa...

Namntipst: Slumra sött

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/presentkort-fran-live-it.html

Kicki sa...

Hejsan!

Namnförslaget är "Vagga Med Ro" eller "Vagga Med Oss"


Jag har tyvärr ingen blogg, men mailadressen är:
kicki_m1@hotmail.com

Linda w L2K sa...

Sleep a lot's
Rockis/rockisar

Länkar fortfarande här http://l2kw.blogspot.com/p/jag-tavlar.html ;o)

mail: l2k_konig@hotmail.com

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Nu har jag vässat klorna igen! Fler förslag från familjen Skrot tidigare var det ju: "Sov-i-Ro"...

"Med-Ro", "Sov-Med", "Söv-i-Ro", "Vaggabarn" (nästan en liten favorit hos mig!) och bara för att bjuda på den: "Lillebror" att medarna uppkallas efter Lill-Skrot! *hybris*


Länkar inlägget i kommentarens länk.

(Du skriver ju bloggadress eller mail, mailen har du, mitt cyber-jag finns ju i flera medier)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig