Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 26 december 2010

Mor- & dotterdag

Idag blir det en liten mor- & dotterdag.
Vi ska strax iväg för att äta lunch och se på bio ihop bara hon och jag.

Försökte "övertala" henne att se på Sammys äventyr men nej nej det var bara Spöket Laban som gällde så det är det vi kommer att se.
Jag får inse att det ska vara lite mer okompliserade och kändare filmer som ska till än så länge.
Hon är ju trots allt bara 2,5 år.

Off we go.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig