Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 14 december 2010

Dag 20 - Mina förebilder

Jag har nog ganska många förebilder eftersom jag väljer att se upp till olika saker hos olika människor.

Plockar man godbitarna på det viset får man en sådan mångfald av positivism, kunskap och ärlighet och så riskerar man inte att stå där när "den stora förebilden" plötsligt står med skägget i brevlådan och har gjort något som inte stämmer med den idoliserade bilden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Smart!

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Mig hittar du aaaaaldig i brevlådan! ;-)

Lindet sa...

nej inte läst den faktiskt. Kanske borde göra det? :)

Petra sa...

Oerhört bra skrivet!!! Visst är det så - det finns inte en enda förebild - utan många som har olika delar...!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig