Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 4 december 2010

Dag 10 - Bloggfavoriter

Usch jag har alldeles för många favoriter....

Jag radar upp några här nere med citat från deras presentationer.

Linda
Linda heter jag. 32 år, från en förort till förorten till Sthlm. ;o)
Gift med Tony och mamma till Sebastian född sep -02, Oskar född dec -04, Emilia född jul -07 och nytillskottet Malin född jul -10.
Jag bloggar om livet på 80 kvm med fyra barn och allt annat som händer i våra liv, både positivt och negativt.
Lite tävlingar och recensioner dyker det också upp.
Skrotmamman
Har ingen presentation i sin blogg men eftersom jag känner henne så beskriver jag henne själv. "En tuff brud i lyxförpackning, en tuff brud i snyggt fodral, ett liten stycke dynamit maskerad till sockerbit." Citatet är både ärligt menat och ironiskt. Läs det hon skrivit tidigare (och säkert framöver) så förstår du.

Petra
Wloggen handlar om mig som mamma till två underbara vildingar, 2,5 år och 4 år, och jobbet med nya skötväskor och barnprodukter som skall komma hos Willvin och hur vi kommer fram till de smartaste lösningarna. Kanske lite funderingar om att ha två barn tätt – fördelarna och även nackdelarna, och givetvis om balansen mellan att vara en supermamma, superfru, superföretagare och hur mycket jag gillar mina nöjda kunder!

Vill du läsa om en feministisk småbarnsmorsa med orakade armhålor som brevväxlar med seriemördare, tjatar om genus och tvättar håret utan shampoo så har du kommit till rätt ställe!!
Min blogg är skitbra och jag är en fantastisk människa som alla borde träffa!

Beckah
Bitchen som sitter bakom tangentbordet i den här bloggen är en trebarnsmamma med skinn på näsan. Kommer från en trasslig och stor familj och tillbringade en stor del av barndomen till att flytta runt i olika familjehem. När jag var 15 år födde jag min första son. Se kategorin "mitt liv då" för att få veta mer om min bakgrund. Mitt liv idag vräker jag ut här i min blogg, så det är bara att hoppa på och läsa. Detta är en ganska öppen och privat blogg där jag delar med mig av det mesta i livet.
Daniel
Har inte heller någon presentation men....Nej jag kan helt enkelt inte beskriva denna tokroliga finne.
Han var nominerad till Finska Bloggpriset som "Årets mest originella 2010" men vann det tyvärr inte.
Verkar vara en kille med stort (roligt) hjärta.

Det finns såklart en del fler som jag följer på daglig basis men ja, ett inlägg kan ju inte vara hur långt som helst!

6 kommentarer:

jenny sa...

Kul att få läsa vilka dina favoriter är, ska genast titta in Daniels blogg som jag aldrig varit på tidigare :)

Hoppas du har en fin kväll! Kram Jenny

Sanna sa...

SV: Roligt att du är med och tävlar och att din dotter är med och hjälper till med maten. Min dotter tycker om det också, hon hjälper gärna till här hemma.

Kram Sanna

Tess sa...

Ja det va otroooligt skönt alltså! :) Man blev som en helt ny människa.
Jaha, vad är det för operation? Håller mina tummar att dom låter dig sova. Men dom har ju en tendens att komma in tiidigt för frukost eller rond, tyvärr :)

Heidi sa...

SV: Filmen var bra. Det var inte så mycket skratt som jag trodde, men jag tyckte om den en massa. Rekomenderar den varmt.
Och jag har fått dille på Downey jag med och jag kan säga att han såg ypperlig snygg ut i den här filmen. Så bara det är en anledning till att se filmen..hihi =)

Hoppas du får en mysig 2:a advent!

En Tuff Brud i Lyxförpackning sa...

Ooooooh vad fint skrivet! Har ju tänkt att göra en presentation på bloggen, men fastnat i designfällan *gör om igen*

And - you've got mail!

Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender sa...

Två av mina storfavoriter fanns med, men ska genast kolla in dom andra också =)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig