Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 11 november 2010

Tomt på kvitter

Är det bara jag, eller har beståndet av småfåglar blivit försvinnande litet?
När jag flyttade till området jag fortfarande bor i så kunde man se massor av "mesar" och "oxar" utanför fönstret och hade man balkongen öppen så kvittrades det hela vägen in i lägenheten.

Nu kraxas det och skriks mest hela tiden.
Stora gäng av kråkor, skator och måsar flyger runt och för oväsen. Skräpfåglar! River i papperskorgar och hoppar runt på balkongen i jakt på saker att skräpa ner med.

Nej, fram för fler gulliga, färgglada fåglar med mysiga sångröster!

Fågelmobbing? Javisst!



0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig