Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 11 november 2010

Nu vill jag bojkotta Amazon

Jag blir så förbannad, rasande, ilsken, sugen på att slåss!
När jag läser detta i Aftonbladets nättidning!

På Amazon kan man nu köpa en bok vid namn "Pedofilens guide till kärlek och nöje" av Philip R Greaves II.
Boken syftar enligt författaren till att "försöka göra pedofila situationer säkrare för de minderåriga som befinner sig i dem, genom att etablera särskilda regler för de vuxna" ....

Amen va fan! Det borde finnas skottpengar på denna författare! Och på den person hos Amazon som godkände boken till försäljning överhuvudtaget!

Nåde den som skulle försöka ge sig på mina barn säger jag bara då skulle jag bli som den första raden i detta inlägg, gånger 100.000!!!

1 kommentarer:

Studentmamman sa...

Skrämmande att boken existerar överhuvudtaget.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig